čtvrtek 29. dubna 2010

Vyšívané umění

Milé blogerky, kdyby se Vám náhodou zdálo, že se tu nějak dlouho neobjevuju, tak se nedivte.. jdu tvořit umění .. a to konkrétně od Gustava Klimta POLIBEK :o)))

14 komentářů:

  1. hmmm ...tak toto vyzera na vacsiu tvorbu a na dlhsiu nepritomnost ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jeden z mých nejoblíbenějších obrazů ! :)
    Mám Klimta moc ráda, takže se těším na výsledek !

    OdpovědětVymazat
  3. Lenni no myslím,že to zas tak dlouho trvat nebude ..originál je sice gobelín, ale já budu dělat křížkem, kdybych to dělala na doporučenou látku, tak by to mělo rozměr cca 35 x 45 cm, přemýšlím nad dvěma jinýma látkama, ale každopádně to bude mít menší finální rozměr.. a Gralinko ještě mám od Klimta Portrét Emilie Flöge :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. jj a jsem zvědavá, jak se mi bude vyšívat metalickou přízí :o))

    OdpovědětVymazat
  5. To,co napsala Gralińka je přéééééééésně co mě napadlo,když jsem uviděla dílo od G.Klimta,tak se nebudu opakovat !

    OdpovědětVymazat
  6. no teda, ten bude skvělý. Rozměr 35x45 je moc velký? Mně to přijde tak akorát, nechala bych to takhle. Na jakou látku to teda budeš vyšívat?

    OdpovědětVymazat
  7. No mimochodem jsem na výsledek taky zvědavá .. a budu asi vyšívat na panamu, originál se vyšívá na takové plátno, bavlnou.. proto je to větší, jenže tady se to sehnat nedá, takže musím přizpůsobit dostupnosti materiálu .. bude to tedy nejspíš na panamě, mulinkama, vel. tak 20x30 cm ..

    OdpovědětVymazat
  8. Katko, to bude něco!Připojuji se k dámám - i já mám ten obraz moc ráda...Klimt, Vídeň a to dnešní počasí - to by byl výlet...
    Přestávám snít, jdu něco dělat.
    Krásný víkend všem u vás, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko ..díky .. no já se přiznám, že Klimt u mě není úplně na prvním místě, tento obraz bude pro kamarádku :o))) Všem přeji krásný, čarodějnický večer .. :o)) K.

    OdpovědětVymazat
  10. Katie, tak nech sa nite nemotajú a už sa teším na výsledok :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Metalova priadza ma tendenciu sa motat a trhat, takze ja si striham kratsie vlakna a troska ju navlhcim ...ide to takto ovela lepsie ...oh, a stale pouzivam iba jedno vlakno, ktore prelozim na poly (vtedy ak potrebujem vysivat dvoma nitkami).

    OdpovědětVymazat
  12. Leni ..dííky za radu .. na tu přízi by šel použít i ten gel proti roztřepení Thread Heaven, tak uvidíme .. :o)) K.

    OdpovědětVymazat
  13. No to je presne ono, Thread Heaven, nebola som som si ista ci sa to da kupit aj u nas ...ja to pouzivam a funguje to velmi dobre :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jj Lenni, dá se to koupit i u nás, já ho ale dostala gratis k velké objednávce :o)) ještě jsem ho nepoužila .. takže teď se bue hodit .. dííky. K

    OdpovědětVymazat