čtvrtek 8. dubna 2010

Materiál na tvořeníčko

..dnes mi přišel balíček s materiálem na tvoření...už jsem se ho nemohla dočkat.. obsahuje různé samolepící ozdoby, kytičky, knoflíky, glitry, stuhy a hlavně překrásné scrapbookingové papíry, ty s květinami jsou semišové, příjemné na dotek .. a co z toho všeho bude? To se nechte překvapit :o)))










5 komentářů:

  1. Odkud to máš Kačenko všechno objednaný, moc se mi toho hodně líbí, asi bych to taky upotřebila, nedala by jsi mi odkaz na ten obchůdek?

    Děkuji Sandra

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sami, objednávala jsem zde http://www.shshop.cz/index.php ..paní toho tam má mraky, doporučuju prolézt všechny záložky.. já jsem do tvoření nalákala i moji mamku, takže budu určitě ještě objednávat .. :o)) Díky.K

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Katie, máš skvělý blog, už delší dobu sem chodím nakukovat a inspirovat se. Jsi moc šikovná, fakt!:) ten materiál na tvoření mě dostal, je to všechno úúžasné, tak už teď sem zvědavá, co z toho vytvoříš:) jen tak dál, držím pěsti ať se ti daří v tvoření, vyšívání, budování hnízdečka atd.:)
    měj se Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Katie, to je pastva pro oči - nádhera. Moc se těším co z toho vytvoříš. Pěkný večer, Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer Katko, děkuji za návštěvu a milý komentář!! Tvuj blog je také plný krásy ráda zase příjdu!!!
    Přeji krásný večer a pěkný víkend:))
    Fleurette

    OdpovědětVymazat