pondělí 26. dubna 2010

Na křídlech motýlů

..od jedné úžasné, šikovné kamarádky jsem dostala krásné háčkované motýlky .. tyto nebudou dekorací jen na Velikonoce, jsou totiž v mé oblíbené barvičce, a krásně ladí s naším vínovým obývákem .. :o))





15 komentářů:

  1. Óóóó, tak ti tedy jsou nádherní, opravdu krásný dárek.
    Příjemný týden.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den Katie,

    motýlkové jsou nádherný.
    Také jich mám pár po babičce. Jsou jiný. Zdobí nám domov většinou celý rok.

    A jinak děkujeme za představení - jste kočka.
    S.

    OdpovědětVymazat
  3. tak tady jsou :o) jsou nááádherní a kamarádka moc šikovná! Pěkný den Katie, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. no ale tie motyle su fantasticke!!!!!! pozdravujem kamaratku, ze je velmi sikovna a ci by sa nechcela kamaratit aj so mnou ;)))) paa, pekny den

    OdpovědětVymazat
  5. Katko, motýlci jsou užasní ,kamarádka je moc šikovná obdivuji všechny šikulky co mají trpělivost z ručními prácemi! Já to bohužel nejsem:(((
    Přeji krásný týden a děkuji za Tvuj komentář
    Fleurette:))

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, všem mooc děkuji .. to až řeknu kamarádce, jak se motýlci líbily, to bude koukat .. :o)) všem přeji krásný pohodový týden . katie

    OdpovědětVymazat
  7. Krasne motyliky ...hned by som ich brala ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Katko, to je nádherná práce.Motýlkům bude jistě u Vás moc dobře:o).Krásný den,Flo

    OdpovědětVymazat
  9. Motýlci jsou opravdu krásní. Zdálky jako živí :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Katko, motýlci jsou krásní, je radost vidět, jak šikovné jsou některé ženské. Ráda se k vám dívám i na vaše práce, nádhera. Jen si dovolím malou poznámku k vašemu nedělnímu komentáři na blogu p. Martiny (Martina home)-já jsem ta, co jí pro radost poslala ty maličkosti, když jsem si přečetla ten hrubý komentář od paní XY. Z vašich slov jsem pochopila, že si myslíte, že jsem ji nejdřív napadla a potom obdarovala. Prosím, nemyslete si, že jsem nějak sebestředná, ale tak to opravdu nebylo. Ty hrubosti té dámy jsem si vzala tak nějak osobně a chtěla Martinku potěšit. To jen na vysvětlenou. Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko .. jéé, opravdu jsem si myslela, že to tak bylo, to se Vám samozřejmě velice omlouvám .. ono to tak vyznělo.. a tímto Vás i obdivuji, máte dobré srdce .. jsem ráda, že se Vám u mě líbí a budu se těšit na další komentáře ... děkuji a přeji hezký den. K.

    OdpovědětVymazat
  12. Katko, není třeba omluv ani chvály, jsem ráda, že jsme si to vysvětlily. Až budu mít hotový svůj blog, ráda vás pozvu. Pěkný večer H.
    PS: na fotkách vám to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko, jsem také ráda, že jste mi napsala, jak to je a hlavně jsem ráda, že ke mně zavítala další dobrá, hodná dušinka .. na Váš blog se těším, už jsem na něj "bez dovolení" nakoukla ..jsem hrozně zvědavá ... hezký večer. K

    OdpovědětVymazat
  14. jakie śliczne:))pozdrawiam serdecznie:))

    http://colorina-art.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat