pondělí 26. dubna 2010

Tak to jsem já ..

..tak to jsem já ..milá, hodná, nevinná, odvážná, pro někoho možná i tajemná :o)))) ..objevila jsem super oblečení pro drobky s váhou 40kg i s postelí..no přesně jako jsem já .. a vše za pár kaček ..zn. Tally Weijl http://tallyweijl.cz/

10 komentářů:

  1. Ahoooj Katie, ráda Tě poznávám, moc Ti to slušííí! Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Katie, moc ti to sluší, jsi kočka ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aka je z teba pekna modelka Kati :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kati,ráda Tě poznávám.Ty jsi ale kočka!!Moc Ti to sluší(jen se vlastně přidávám k tomu, co je tu už tolikrát napsáno:o) ).Flo

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky těší mě,že tě poznávám.Přesně nějak takto jsem si tě představovala.....

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Katie. Som rada, že ťa spoznávam. Si presne taká akú som si ťa predstavovala a mimochodom ti to veľmi sluší!!
    Pekný deň!

    OdpovědětVymazat
  7. Katie, moc ti to sluší a tu štíhlost závidíííím:) Já bych spíš potřebovala poradit, kde kupovat levný a pěkný oblečení na skoro-slonice:))

    OdpovědětVymazat