pondělí 5. dubna 2010

Moje první Tilda

..když jsem dostala Andělku od šikulky Ajky, tak jsem říkala, že takovou panenku bych v životě neušila .. ..ale pak jsem se zamilovala do Tildy (hlavně do těch látek, barviček) a nedalo mi to jednu Tildu neušít .. i když šít teda moc neumím (šikovné švadlenky mi rposím chyby prominou) tak nakonec to tak hrozné nebylo .. a Tilda Matylda je na světě .. i když proti Andělce je Matylda opravdu malinká, hubená .. manžel jí říká Žížala .. :o))



10 komentářů:

  1. Katie to je zlaté ale naozaj. Až ma to rozveselilo v tomto upršanom čase. Ďakujem!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ona je žíížalka jako jsi tyy :-)) ale rozkošná žížalka :-) Máš to moc hezké

    OdpovědětVymazat
  3. Holky díky .. no mě manžel občas říká trochu jinak :o))) a to "stažený králík" ..nesmějte se mi , jóóó !! :o)) a díky ..stroj zatím není můj kamarád, mám se co učit ..

    OdpovědětVymazat
  4. Tilda Matylda je moc hezká, povedená ;-))

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, Katie, tak ty už aj šiješ? Šikulenka šikovná!!! A žížalka veľmi milá...

    OdpovědětVymazat
  6. Dííky .. Zkouším, zkouším, co mé ručky ještě zvládnou, vykouzlí .. vyšívání trvá dlouho,tak to musím něčím prokládat ..:o))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná Tildinka. Taky bych ji někdy v budoucnu chtěla ušít. Ahoj Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Obdivuji Katie moc a moc! Je nádherná, jsi šikulka :o) Hezký zbytek dne, Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Katie, Matylda je pěkňoučká, opravdová fešanda. Tildičky se mi moc líbí, ale zatím na jejich ušití nemám odvahu, snad někdy:))

    OdpovědětVymazat