úterý 10. dubna 2018

Háčkované šátky

Ač konečně začalo jaro, venku je nádherně, tak já většinu času ležím, bacily se mě drží a drží. Před pár dny jsem si vyběhla "na lehko", bohužel jsme tu tak trochu jak na větrné hůrce, takže jsem asi ofoukla a hned se mi to usadilo na hlasivkách, takže nemluvím a jen kašlu a sýpu :( což samotřejmě děti dost zneužívají :) a neposlouchají :)

Já a ležet... no jo, když mi už není hej, tak skutečně ležím, ale fakt jen ležet neumím. Takže jednou je to s knížkou, osmisměrkama nebo háčkem v ruce. Když jsem hledala inspiraci na minulou háčkovanou deku, vyskočily na mě na youtube nádherné trojcípé šátky. Když se na ně dívám, říkám si, že tohle je vyšší dívčí, že to nedám. No ale to bych nebyla já :) musím zkusit všechno, takže jsem koupila dva (vlastně tři) různé druhy vln, všechny melírované či samovzorovací a už jedu :)

První je z duhové 100% akrylové příze v barvách bílá- růžová-šedá.



Duhové klubko je skutečně nádherné, šáteček je takový hutnější, takže když bude chladněji, bude úplně akorát. Ještě jsem stihla i další s jiným vzorkem, také z duhové příze, ale trojnitky, ten je naopak lehoučký jak vánek. Ještě není hotový, takže na fotku budete muset pár dní počkat :)



Na návod se mě neptejte, vzala jsem jeden základní z malé knížky háčkovaných šátků a pak ještě další návod, který jsem si zjednodušila.



Nejdelší strana má cca 130cm, spotřebovala jsem jedno klubko o délce 540m. No a jelikož mě tento šátek neskutečně bavil, objednala jsem si ještě další duhová klubka od Vlniky ... duhová víla.

Katka

Žádné komentáře:

Okomentovat