čtvrtek 15. dubna 2010

švadlenkování

..tak jsem si zas odskočila od jehličky .. :o)) tentokrát už jsem se u stroje potila míň a dokonce i ty kulatý stehy mi šly líp .. tentokrát jsem šila podle jiného střihu než je Žížala .. a u je na světě Tilda Růženka ..je velká 44cm .. .. vzhledem k tomu,že už na ni mám zájemkyni, tak jdu šít další .. :o))

5 komentářů:

  1. Vau Katie,

    tak je super. Pěkná. Já se musím také dokopat a zkusit nějakou..

    Jsi moc šikovná a smekám. Krásný a pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,

    mrkni na můj blog, máš tam ocenění.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím a přeji krásný den.

    Je moc krásná. Koukám, že se u Vás moc neohřeje a hned pádí pryč.

    Mně teď příjde jedna koupací andělka - chtěla jsem jí do koupelny. Už se nemůžu dočkat.

    S.

    OdpovědětVymazat
  4. holky ..díííky .. začínám si to šití užívat :o))

    a Evi Tobě speciální dík za krásné ocenění.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, ta je moc krásná. Jsi šikovná :-)

    OdpovědětVymazat