středa 14. dubna 2010

Levandulové mámení

..tak opět jedu ve vyšívaných levandulích ..ze všech motivků budou polštářky naplněné sušenou levandulkou ..
Aida 14 ct antique white, mulinky DMC

5 komentářů:

  1. Milá Katko, máte můj obdiv. Jste moc šikovná, ta levandule vypadá nádherně. Těším se, až nafotíte hotové pytlíčky. Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, Katie, to jsou krásné motivky, levanduli mám také moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Budú to pekné vrecúška.Ja som akurát včera kúpila semienka levandule,že si tiež vypestujem do malých vrecúšok,len som ešte nevedela s akým motívom a tu prídeš ty a hneď to mám vyriešené.Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné, budou to nádherné a voňavé pytlíčky.

    OdpovědětVymazat
  5. Duby .. :o)) .. já jsem si koupila již vyrostlou levandulku, jsou to teda jen takový dvě holý větvičky, tak jsem zvědavá, jestli se mi to rozroste .. :o)) a všem dííkyyy..

    OdpovědětVymazat