sobota 3. března 2018

Po dlouhé době

Hezký den všem,

pane jo, dívám se na datum svého posledního příspěvku. :) Červen 2016?? to snad ani není možné, že to tak uteklo. Jsem se nechala pohltit podnikáním natolik, že jsem vlastně přestala mít čas na vše. Momentálně mě okolnosti donutily zvolnit a tak přemýšlím, kolik mi toho uteklo. 

 I když "papírová tvorba " mi nějak nejde, samozřejmě se jí úplně nevzdám. Mé výrobky najdete stále na Fleru, přestalo mě bavit tvořit jen tak do šuplíku, raděj bych znovu tvořila pro radost a to konečně také pro svou rodinu, abych překonala rčení - "Kovářova kobyla chodí bosa " :) 

Několik let se zabývám výrobou svatebních krabiček an darování peněz novomanželům. Tohle tvoření mě moc baví  a pokud bude čas, chci rozšířit nabídku o další nejen svatební věci. Krabičky lze zakoupit ZDE.

A po x-letech se vracím k odpočinkovým technikám, na které jsem neměla vůbec čas. Jako je háčkování, křížovky, šití, knížky atd.

Tak se těšte, konečně zas bude tvoření, psaní :)


Žádné komentáře:

Okomentovat