pondělí 5. března 2018

Háčkování - deka z Drops

Po dlouhé době jsem vzala do ruky háček. Háčkování je pro mě taková jednoduchá odpočinková aktivita, kdy Terka trénuje čtení a Juli si hraje. Sedneme si všechny na gauč a třeba hodinu takto vydržíme.



Vzhledem k tomu, že neumím háčkovat podle slovního popisu, vždy hledám kreslené nákresy, jeden takový jsem našla na stránkách Drops, a to na háčkovanou deku.

Ale i když mám před sebou vytištěný nákres a i popis, kdy jak se má který vzor použít, stejně si to udělám vždy po svém, takže jsem vzory střídala za sebou a vznikla tak vlastně úplně jiná deka :) no a to jsem prostě já, málokdy se držím receptu :) ale vzhledem k tomu, že je to jen obdélník, tak si to mohu dovolit :) 


Takže je hotovo .. dečka pro miminko do kočárku, velikost 70x90cm




Materiál: 
Příze Drops Baby merino 100% wool, Yarn group A, háček č.3, odstín 27 Dyelot - starorůžová, s úpravou Superwash , spotřeba 4 klubíčka po 50g

Žádné komentáře:

Okomentovat