sobota 1. června 2013

Přání s kruhovými výseky- raz,dva, tři ..HOTOVO :)

Hezký den,

přináším návod na přání, jehož výroba Vám zabere něco kolem půl hodinky :o)))

Měla jsem tu spoustu odřezků z kartonového papíru, jeden dlouhý pruh jsem použila na základ přání ve vel.A6 ..stačí pouze odměřit, přehnout, ohyb uhladit knihařskou kostí   ..


na horní stranu jsem použila též pruh kartonového papíru, do kterého jsem  nepravidelně vyřízla na BS kruhové výseky.. kdo BS nemá, bude muset sáhnout po kružítku a vystřihovat ručně :o)) poté jsem ještě naembosovala kapsou, která vypadá jako prošívání :o)


pod tento vrchní papír jsem uřízla fialkový jednobarevný, natiskala gelovým razítkem pasley vzorek a ledabyle nablendila fialkovým inkoustem :o))


co mi zbyl ten velký kruhový kartonový výsek, nebylo potřeba vyhazovat,ale rovnou využít, natiskla jsem na něj razítko a vyřízla opět menším kruhem :o)


lehce jsem nablendila i dvěma odstíny prošívanou hlavní kartu 



na základ přání jsem přilepila fialkový papír s potiskem, na něj jsem použila 3D samolepící pěnové čtverečky, abych získala trojrozměrný dojem při nalepení hlavní karty :o))



pak už stačilo jen nalepit hlavní ozdobnou kartu, výsek s razítkem a doplnit kytičkami, ty jsou lepený gelovými kapkami :o)





a je HOTOVO !!!

chii.. Terezka si mezitím stihla nejdřív ustlat na zemi :o)) a pak si půjčila kytičky a nazdobila si s nima nohy :o))



Příjemné tvoření.. Katka

2 komentáře:

  1. Katuško jsi šikulínka:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Zpočátku jsem nevěděla,co čekat. Závěr mne báječně překvapil! Je to paráda. :o)

    OdpovědětVymazat