čtvrtek 27. června 2013

Přání .. opět..zas..

Hezký den všem,

chii, určitě netrpělivě vyhlížíte pokračování naší šité kabelky..no budete si muset ještě počkat, neboť očekávaná Julinka začala být zvědavá a chtěla se na svět podívat dříve, takže ji ještě musím pozdržet, tedy ležet, odpočívat... takže i Vy, které jste ještě nezačaly šít nebo jste musely objednat materiál, nezoufejte..krásně to mezitím doženete  :o))

...ale i  z postele se dá  tvořit  :o)) tak pár přáníček, první i s postupem  :o))

V přáníčkovém klubu na Fleru byla vyhlášená nová paletka...  je to vždy výzva,  i tentokrát, neboť byla vybrána krásná, jemná, romantická, vintage paletka.. opět si ji nemůžu nechat ujít  :o))

k paletce  jsem vybrala papíry

na bílý základ přání jsem přilepila světlý papír(ten druhý odspodu, z kolekce papírů The Linen Closet), který jsem lehce přejela  světlým hnědým inkoustem, na tento  pak o trochu  menší papír s třpytivým vzorem, dále jsem menší kartičku ozdobila pomocí ruční raznice.. z ruční raznice jsou vyseknuté i malé kytičky.. pak už jen vše na sebe navrstvit, přilepit :)

kartonový výsek s ptáčkem jsem dostala od kamarádky, trochu jsem ho napatinovala hnědým inkoustem, na kytičky jsem přilepila mini knoflíčky, ještě razítko s nápisem a máme hotovo  !

Do soutěže k Didi jsem si vyzoušela i oblíbenou techniku "Faux Chalkboard" neboli falešná tabule  :)

a jedno pro pány ( pro ně  je to vždy obtížné  :)) ) ve stylu "Steampunk"



a  pokračování flérovského "Doodlingu" 4.roční období, tentokrát léto,kartičky ATC...

mezitím jsme stihli i oslavu naší už dvouleté princezny Terezky :o))


Hezký den. Katka










4 komentáře:

  1. Princeznička je krásná - všechno nejlepší! A hlavně odpočívat a šetřit se.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kačenko, aj ta Jůlinka neposedná. Odpočívej, jsou to poslední dny klidu. Jen ať je ještě pěkně u maminky.Tam je nejlépe. Paletkové přáníčko je opravdu krásné a myslím, že pánské přání mne motivovalo. Dobře vybrané barvičky.
    Tý jo, kde se sežene takové megalízátko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Šárko, moc díky, jsem ráda, že jsem pánským přáním inspirovala :) lizatko si Terezka donesla z knihkupectví :) pa. Krásné prázdniny. K.

      Vymazat