úterý 28. května 2013

opět přáníčkové...

Hezký upršený den,

 květen a červen jsou u nás měsícem oslav :o)) především narozenin :o)) takže opět pod mýma rukama vznikají přáníčka ..sem tam nějaká pečená dobrota :o)) a zároveň to prokládám šitím.. upsala jsem se v patchworkovém klubu na deku..moc se mi líbilo zadání - ptáček a budka :o))) výběr látky měl mít světlý podklad, aplikace pak byly individuální..takže jsem sáhla po jednobarevné krémové bavlně, aby to byl opravdu aspoň trochu patchwork,tak jsem kolem dokola našila pruhy látky ve stejném krémovém odstínu s pastelovými proužky - látka je od Šárky   :o)) tímto velice zdravím a všem její obchůdek doporučuji :o)) ..a pak jsem na tento základní blok začala našívat aplikace.. na vše jsem si nejprv udělala šablonu, vystříhala z látky a oboustranně zažehlovacího vlizelínu, pak jsem postupně nažehlovala a  našívala.. dokončení už zůstalo na výšivce..ručně vyšívaná je větvička, kolem ní jsou našité filcové lístky, které jsem si nařezala na svém věrném pomocníkovi -  BS :o)) těchto bloků je celkem 12.. těším se jakých 12 dalších se mi pak sejdou :o))))






 
Všem přeji krásný večer. Katka

3 komentáře:

  1. Káťo obdivuju, co všechno stíháš !!
    Přáníčka jsou moc pěkná a dortík k nakousnutí :-))
    A moc se těším, až budeš mít deku zkompletovanou, patchwork už dlouho obdivuji, ale nemámna něj čas, trpělivost a hlavně mám vééélký problém s rovným šitím :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Káťo, přáníčka jsou moc krásná. A ten dort ... mňam

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Kači, promiň, že přeskočím přáníčka, ale ten dort je prostě luxusní!!!

    OdpovědětVymazat