sobota 9. března 2013

Scrapbooková stránka SNÍH

Hezký upršený den všem ..

 dala jsem si předsevzetí, že konečně udělám té naší treperendě album :o)) vybrala jsem několik pěkných fotek a první, kterou jsem zakomponovala do scrapbookové stránky je z února 2013.. a to seznámení se sněhem :o))))

zvolila jsem si bílou strukturovanou čtvrtku rozměru 30,5*30,5cm- klasická stránka do alba :o)))
z další bílé jsem odstřihla pruh, který jsem prokrájela ruční raznicí v motivu krajky..
a pak o něco širší pruh ze scrap papíru s modrým vzorem .. měla jsem tu ještě z jednoho kurzíku kus čtvrtky s vyraženými vločkami + vločky, což se dalo perfektně využít :o))))  na vločky jsem nanesla třpytivý Distress Stain- stříbrný - brushed pewter a čtvrtku s výseky jsem použila jako šablonu  .. zároveň jsem do klasického papíru vystříhala jakoby rampouchy - též mi papír poslouží jako šablona :o)) ze světle modré strukturované čtvrtky jsem vyřezala ještě malé čtverečky .. :o))

a z dalších pomůcek jsem si nachystala - papírové výseky - stříbrná zimní bordura, vločka - razítko s motivem vloček, Distress Ink - inkoust odstín broken china, Blending Tools, oboustrannou lepící pásku, samolepící gelové kapky, lepidlo v tužce a samolepky s písmenky .. a Distress Stain - pecket fence


a pak jsem se vrhla na tvoření ... nejprv jsem v horní části pomocí mé vystříhané šablony vyblendila rampouchy - modrým inkem plus trochou Stainu ve stříbrné barvě :o)  dále jsem otupovala modrým inkoustem i krajkovou borduru.. cca v jedné třetině čtvrtky jsem nejdřív nalepila papír s modrým motivem, na to borduru s krajkovým okrajem.. poté jsem přes vločkovou čtvrtku tupovacím nástrojem nablendila modré vločky, narazítkovala modře i vločky na ty malé modré čtverečky, které jsem ještě kolem okolo doblendila .. :o)) fotku jsme malinko po okraji natupovala stříbrným Stainem plus na něj ještě bílým, chtěla jsem docílit jakoby zasněženého efektu ( lze udělat i bílou temperou a houbičkou :o) )  pak jsme nalepila první řadu modrých čtverečků, pod ně fotku a další dvě řady čtverečků pěkně těsně k borduře :o)) pak už jen stačilo dozdobit :o) na kousek bílé čtvrtky jsem nalepila název - sníh, na další jsem ručně dopsala poznámku ..obojí jsem přilepila na čtvrtku, gelovými kapkami jsem připevnila malé vločky  a lepidlem v tužce pak zimní stříbrnou borduru a velkou vločku :o)) a je HOTOVO !!





Hezký den. Katka

3 komentáře: