neděle 24. února 2013

Co vše umí BigShot?


Je to už téměř rok, co si  "hraju" s BigShotem .. tato mašinka má opravdu všestranné využití :o)) nemusíte na ní jen vyřezávat papírové výseky, které využijete na zdobení alb, přáníček, na kartičky ATC, do různých deníků apod.. využijete ho i tam, kde jsou děti .. tedy v družinách, dětských klubech apod.. můžete tedy řezat nejen papír, ale i látku, filc nebo třeba pěnovku -mosgummi :o))

já jsem si oblíbila řezání filcu .. řežu filc o síle 1mm - nakupuji u Mateřídoušky ..většinou v sadách po více kusech, kdy se  s ní přímo domluvím, jaké chci odstíny..sady vyjdou levněji :o) na řezání používám jak šablony s pěnou tzv- sizzlits tak i kovové .. u kovových se dá řezat i dvojitá vrstva :o))

zkoušela jsem srdíčkovou brož :o)





a také náramek s jarními květinkami :o))

jistě by se vám nechtělo stříhat kytičky ručně nůžkami..u BigShot stačí jedno otočení kličkou a květinky jsou hotovy ..  tyto filcové výseky najdete i v mé nabídce v obchůdku na Fleru :o)  květinky využijete jako aplikace, kolečka třeba jako očka na šitá zvířátka apod..
a malá inspirace na tvoření s dětmi
 občas i chystám příspěvky k BigShotu .. je pro mě ztráta času, vše nahrávat ještě sem ..takže můžete navštívit Blog Jany a pokochat se, inspirovat a třeba i nakoupit v jejím papírovém eshopu :o))
Hezký nedělní večer. katka

7 komentářů:

  1. Káťo, ten náramek je vážně super :) Co čelenka do setu? :)

    OdpovědětVymazat
  2. BigShot je pro mne BigObjev !! Já jsem se s tím až do teď mazala ručně :-/ Krása !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chii, dřív bych to taky všechno stříhala ručně, ale díky BS to je pohodička :o)) K.

      Vymazat
  3. Dobrý den, můžu se zeptat, jaké přesně používáte šablony na plsť? U šablon Sizzlits se píše, že je pouze na papír. Já jen, ať si zbytečně nepořizuji to, co se potom nedá použít :) Děkuji za odpověď. Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den Katko, nejvíc používám kovové šablony..ale i některé Sizzlits- třeba ty kytičky.. a zatím jsou šablony dobré..řežu tedy ale jen plsť o síle 1mm. Katka

      Vymazat