neděle 31. března 2013

Stránka dle challenge


Hezký zasněžený den,

když Didi na Pretty papers vyhlásila soutěž- Challenge dle barevné paletky , nemohla jsem si to nechat ujít..nejen, že se mi líbila růžová paletka, ale i proto,že mám dcerku a růžová k holkám prostě patří :o))

a tak vznikla opět velká 30-tková stránka ..opět jednodušše řešená :o))


opět jsem sáhla po čistě bílé strukturované čtvrtce .. nejdřív jsem nanesla na celou plochu růžový Distress Stain, dále jsem pak doblendila lehce černou, růžovou a fialkovou z Distress polštářků :o)) natiskla razítka a nápis.. zapojila jsem i šicí stroj :o)) pak už jen nalepit fotku, dozdobit washi páskou a je hotovo!

přeji příjemný večer. Katka

2 komentáře:

  1. Krásné svátky Katko:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Káťo moc zdravím ;-) Terezka je už krásná velká holčička! A Ty jsi šikulka. Doufám, že se máte jen a jen fajn. Krásné svátky ;)

    Pa
    Lenka

    OdpovědětVymazat