pátek 15. února 2013

Polštářkový swap

Je to již téměř 3 roky, co vlastním šicí stroj .. první rok jsem toho tedy moc neušila, spíš jen rovným stehem.. pak jsem se odhodlala na panenky, moc se mi líbí panenky Tilda a díky virtuálním kamarádkám- švadlenkám jsem jich několik zvládla ušít..pak jsem se vrhla na kabelky, ty jsem se naučila šít díky dnes již neexistujícímu klubu Marinek pod vedením Bellet.. hned první kabelka byla se zapínáním na zip, což jsem považovala za úspěch..neboť šití zipu byla pro mě noční můra - no mamka se nad tím vždy rozčilovala, tak mi to utkvělo v paměti :o) .. pak následovaly různé drobnosti- srdíčka, prostírky, deky .. stále mě to ale pobízí jít dál..takže zkouším patchwork - zatím jsem sešívala jen různé čtverce, obdélníky a ze složitějšího pak drážďanský talíř .. samozřejmě mě láká opilcova stezka, hexagony a mnoho dalšího, ale to postupně a až to vše zdolám , tak určitě vyzkouším quilt ( tedy nejprv si budu muset pořídit tu správnou patku ke stroji ) a taky bych ráda vyzkoušela trapunto .. no je toho ještě dost a dost :o))

tady je pár fotek z patchworku na polštářku pro swap :o))
švadlenky- profesionálky ať prosím přimhouří oko.. jsem samouk :o)) ( ještě, že existuje youtube a tudíž virtuální výuka v přímém přenosu)
Partnerka ze swapu má ráda fialové barvy - tak snad se líbí :o))






 a já dostala oplátkou tenhle nádherný motýlkový :o)


8 komentářů:

  1. Ahoj Katie, oba polštářky jsou moc hezké:-) Zatím stále sbírám odvahu patchwork zkusit, ale snad k tomu ještě letos dojde.... Díky za fotky s postupem šití, asi začnu chystat materiál z domácích zásob. Ahoj a hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, díky a určitě patchwork vyzkoušej, není to zas tak složité :o)) určitě příště zas nafotím trochu i ten postup :o)) Hezký víkend. katka

      Vymazat
  2. Kači, je hezounký. Jsem vyučená švadla Madla a věř, že není třeba přivírat ani jedno oko.
    A ten motýlkový voní jarem :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůů..tak to moc děkuji :o)) Hezký víkend. Katka

      Vymazat
  3. Polštářek je nádherný. Ráda se dívám i na nafocené postupy, jako to máš Ty. Tudíž jsem z toho dostala chuť taky dneska něco ušít :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Katie,
    vankúšik sa Ti vydaril, je krásny. Aj ja som samouk v šití, zatiaľ som toho veľa neušila, ale už po štátniciach sa do toho pustím intenzívnejšie. A veľmi obdivujem patchwork, tak snáď sa to naučím.
    Prajem pekný víkend a veľa radosti pri tvorení!
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné. Moc se mi to líbí. Já šít neumím, ale všechny šičky obdivuji.

    OdpovědětVymazat