čtvrtek 11. listopadu 2010

Vánoční příprava II.

k další vánoční přípravě patří samozřejmě vykrajovátka, formičky různých tvarů .. nově jsem si dokoupila i otevírací formičku s trnem na vosí úlky zn.Tescoma.. Manžel mi dovezl z marks and spencer vanilkové lusky, extrakt a javorový sirup :o)) takže už jen vybrat správné recepty a začátkem adventu půjdeme péct perníčky apod..



10 komentářů:

  1. Vzorná příprava, Katko! Tak ať se dílo vydaří!
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Katko,

    příprava je důležitá. Už jenom roztopit troubu a jedem.. Tescoma dělá krásné kousky, zrovna včera jsem projíždela jejich eshop a na pečení tam je dost novinek.

    Hodně sil do pečení, pak přijdu ochutnat alespoň očima. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale výbava! Určitě se bude péct jedna radost :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmm vůně vanilky se skrze monitor line až ke mě...asi tam zajdu takéé

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, díky, jj, miluju vůni koření. Obchod tescomy nám otevřely kousek od nás, takže tam zatím jen chodím nakukovat, je to pokušení :o)) ještě přemýšlím , že si pořídím mřížku, na které budu cukroví odkládat vychladnout. Teď mám jen jednu menší, na ni dávám chladnout chléb :o))
    Na vánoční pečení se už mooc těším.
    Hezký večer všem. K.

    OdpovědětVymazat
  6. a vánoce můžou přijít. Jsi parádně připravená :-)

    OdpovědětVymazat
  7. tez tak zrobię :) słoik i foremki-super

    OdpovědětVymazat
  8. TO JE PĚKNÉ PŘIPRAVOVÁNÍ. JÁ UŽ TAKY POMALOUČKU ZAČÍNÁM, AŤ SE VŠE HEZKY STIHNE.
    POHODOVÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den,
    ráda bych Vám poslala nominaci za Váš krásný blog. Odkaz najdete na mém blogu.
    Mějte hezký den. Jana

    OdpovědětVymazat