neděle 7. listopadu 2010

Šiju si, šiju

venku je zataženo, prší a do toho fouká studený vítr .. to je ta nejlepší doba rozsvítit vonnou svíčku, sednou ke stroji a tvořit :o)))
nejprve se vyloupl modrý Hajánek, který byl na přání jedné kamarádky, rovnou jsem ušila ještě jednoho - spíš teda holku s růžovýma kalhotama ..



 a nedávno jsem našla ve svých zásobách látek ještě i zbytek Tildí látečky, tak jsem ji zkombinovala s tou , co má na šatech hajánek, je to šedo-zelinkavá kostička s růžičkama a vznikl z toho malý košíček na šicí potřeby



5 komentářů:

  1. Katie, šití se ti moc povedlo. Jak Hajánci, tak košíček, užitečná a krásná věcička. A máš krásné nůžky!
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Katie,
    krásně jsi si dnes šila!!!
    Moc se Ti to dařilo!
    Hajánci jsou roztomilí a ten košíček se mi moc líbí!
    A jak píše Helenka - máš moc krásné nůžky!
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, Jarko ..moooc díky.. Nůžtičky mám z USA :o)))

    Přeji Vám oběma též nádherný den. Katie

    OdpovědětVymazat
  4. Kati, ty to píšeš, jako by to bylo nic... a vyloupla se taková krása! Máš to přenádherné- ty hajánky! Opatruj se :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Káti, to víš, už jsem prostě taková .. sice říkám, že šít neumím, ale prostě, když chci něco ušít, tak sednu ke stroji a šiju :o))

    a díík. K.

    OdpovědětVymazat