neděle 28. listopadu 2010

Advent může začít

tak jsem se konečně také vrhla na zpracování adventních věnců, větvičky už jsem měla nastříhané předem, na trzích jsem dokoupila dřevěné oranžové růže, jablíčka .. takže je tentokrát v duchu - oranžovo-zlatém, doplněném přírodními materiály, hlavně tedy kořením .. použila jsem hřebíček, skořici, badyán :o)) tak nám kuchyně krásně voní, vše je doplněno oranžovými hvězdičkami z kůry + plastové, a andělské vlasy s perličkami ..  ten s kuličkou již visí na vchodových dveřích :o)



7 komentářů:

  1. Katie,
    máš to moc hezké!
    A voňavé!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věnečky. Moc se mi líbí ty dřevěné růžičky.
    Přeji krásnou adventní neděli!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Katie,krásný adventní i vítací věnec.Přeju ať v čase adventním je ti co nejlépe a mimísek nezlobí.Krásné dny a spousty tvoření ti přeje Monis

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Katko, moc krásné dekorace. Přeji pohodový advent.Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne adventné venčeky!
    Srdečne zdraví,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  6. Kati, tak to jsi ale musela být i docela popíchaná! Ze stř.smrku? Já ho musela zpracovávat v rukavicích a stejně to zlobilo...Máš to krásný

    OdpovědětVymazat
  7. Káti, ano, věnec je ze smrčku a popíchaná jsem teda byla dost :o)) ale hlavně, že dělá parádu :o))
    a díky.

    OdpovědětVymazat