úterý 31. srpna 2010

obal na sešit

látkový obal na sešit vel.A5 :o))) obrázek je doplněn křížkovou výšivkou a korálky, vnitřní strana je krásně barevná:o))

7 komentářů:

  1. Ahojky Katko,

    obal na sešit či knihu se Ti moc povedl. Líbí se mi kombinace šití s výšivkou.

    Pohodový den. Eva

    Koukám, že za chvíli máte rok od svatby, tak gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Katie!
    Ten obal je veľmi pekne farebne zladený! Si šikulka.
    Určite si moc zaneprázdnená ale prosím prijmi odo mňa malé pozvanie. Máš ho u mňa. Dík.
    Pekný deň.
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Ivet jdu na návštěvu.
    Evi ano, 9.9. to bude rok, a děkuji :o))

    hezký den. Katie

    OdpovědětVymazat
  4. Copak tak půvabný obal bude skrývat za knižní poklad ? Nedá mi se než opičit po Evičce a pogratulovat k výročí...každý společný den v harmonii je nutné slavit poděkováním ;o) Pokud si budeš chtít odpočinout, přijď si pohrát na můj blog.Pa a krásnou sobotu a neděli na statku Mokopa

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Katko,hezke,vesele barvicky! Clovek se na nej jen podiva a hned ma lepsi naladu :))Preji krasny tyden....Monika

    OdpovědětVymazat
  6. Příjemné svěží barvičky, krásná výšivka...no prostě se Ti to moc povedlo! Jo a koukni ke mě na blog, máš tam pozvánku do hry!
    Hezký den, Pavlína

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Kačí,
    jsi šikovná a obal se mi moc líbí...jak barevně, tak provedením. Klobouk dolů. Jukni ke mne na blog...máš tam pozvánku. Měj se a ráda se opět zastavím. Páááá Lenka.

    OdpovědětVymazat