pondělí 13. září 2010

Hra

Pozvání do hry jsem dostala od Ivetky , Leničky , Mokopky , Lekorky  :o)) úkolem hry je napsat 10 oblíbených věcí :
1. miluju sluníčko, teplé počasí
2. samozřejmě se mé dny neobejdou bez jehličky, látky a mulinek
3. mám ráda knihy
4. a cestování
5. banány, brambory a cokoliv z nich
6. mám ráda relax na statečku (i když zatím spíš převládá práce :o))
7. miluju syslení .. a to čehokoliv :o))
8. mám ráda společné chvíle strávené s manželem a rodinou
9. mám ráda květiny
10. mám ráda snídaně s černým čajíkem

a do hry zvu dále:

Ajka
Beauty
Metudka
Gralinka
Hortenzie

3 komentáře:

  1. Katie, máš ráda samé sympatické věci.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Je to pro mně zajímavá a poučná hra, dozvědět se co dělají a co mají rády dnešní mladý hospodyňky.
    Měj se pěkně
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata, díky .o)))

    Všem přeji krásný večer. Katie

    OdpovědětVymazat