úterý 24. srpna 2010

Skáču od jednoho k druhému

Tak nám skončila dovolená a mě nějak nebaví vyšívat nebo teda spíš začnu a po chvilce mě to přestane bavit .. takže je to takové skákání od výšivky ke stroji a tohle z toho vzniklo

některé kousky jsem vyrobila na přání .. domečky jsou z bavlny, klokánek vyšit na panamě

6 komentářů:

  1. Katko, moc se mi líbí domečky a obal na láhev!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Katko,
    náhodou z Tvého skákání z výšivky k šití vznikly úžasné věci!!!
    Klidně to takhle praktikuj dále!!
    Měj se moc hezky :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Katko,

    ale skáčeš krásně. Líbí se mi ten klokan, mám ho v autě jako plastovou značku jako pomátku z Austrálie. Ve Tvém podání je super.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, jsem ráda, že se Vám mé skákání líbí.. :o)) klokana mi ze značky převedla jedná hodná duše a mapa za ním, je přímo z Austrálie.. jéé tam bylo krásně, hned bych se tam vrátila :o))
    hezký den všem. K

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Katie. No to je normálka, že občas sa dostaví kríza aj v tvorení, a ešte po takej dovolenke, no bodaj by nie...
    Aj tak si prekvapila peknými vecami! Mne sa páči to vrecúško na fľašu a tie domčeky si viem predstaviť aj na vianočnom stromčeku!
    Ahoj a v tom skákaní kľudne pokračuj :o))
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Klokan je skvělýýýý , teda i ostatní věci... obdivuji , jak to stíháš...

    OdpovědětVymazat