středa 3. března 2010

Sal - März

Máme tu další měsíc a s ním přichází i nový motivek v projektu Sal " My little heart" od Sylvie .. ..tentokrát na nás čekala krásná beruška se čtyřlístkem .. březen je měsícem štěstí :o))
Aida 18ct, mulinky DMC 310,334, 3345, 666, 400, white
Děkuji za návštěvu mých stránek.

5 komentářů:

  1. Ahojky Katie,

    je to krásné, koukala jsem na ten projekt SAL a dost mě to zaujalo, stáhla jsem si i předlohy na vyšívání a přemýšlím, že bych se do toho pustila. Předpokládám, že každý měsíc si musíš stáhnout novou předlohu na daný měsíc, aby jsi to nemohla vyšít najednou, je to tak?

    Děkuji za odpověď a přeji krásný den. Eva

    PS: jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Evi, děkujíí.. jsou to malé výšivky, tak se vyšívají velice dobře .. jj, každý měsíc je nová předloha, ale myslím, že můžeš počkat a pak tu šupky dupky vyšít vše najednou :o)) Pa.

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne Kati ...prave som si vsimla, ze tvoja lienka ma vysite oko co som ja tej mojej zabudla vysit :D ...chuda moja lienka ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Katie,

    děkuji za odpověď. Nyní mám dost času (jsem na mateřské dovolené) a asi se do toho také pustím, vypadá to opravdu zajímavě.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Katie,

    máš to krásné, velikonoční výšivky jsou taky moc roztomilé.

    Přeji hezký den!

    OdpovědětVymazat