čtvrtek 18. března 2010

Příběh zakleté krabice

Ve vyšívacích potřebách mám ukrytou i jednu kartonovou krabici z Ikey .. ta krabice ale není obyčejná, ledajaká .. skrývají se v ní opravdické poklady - rozdělané výšivky :o))

Akorát, že ta krabice je zakletá, a to proto, že čím déle v ní výšivky jsou, tím hůře se dodělávají .. nejprve jsem z ní vyndala Jarní kvítí .. kvítečka mě ale nebaví, tak jsem vylovila další poklad - Jarní kytičkový ubrus .. hmmm .. zas kvítka, asi ho trochu odfláknu a co tam ještě je ???? ani se neptejte, je to na dlouho ..ale když mě výšivka omrzí, tak se mám na co vymluvit - zakletá krabice za to může :o)))

fotky výšivek ze zakletý krabice se tu možná jednou ukážou :o))

4 komentáře:

  1. Kati, paci sa mi tvoje podanie rozpracovanych vysiviek :))

    Mimochodom, ta burka mozno bola aj na nieco dobra, pretoze odvtedy tu mame velmi pekne, slnecne a teple pocasie ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Katie,

    jsem ráda, že máš z ocenění radost.

    Jinak jsem zjistila, že i já mám vlastně podobnou zakletou krabici doma..

    Krásný večer. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Evi ..ocenění mě velice potěšilo :o))

    ..tak snad se Ti podaří přemoci tu krabici ..mě se to zatím moc nedaří :o))

    OdpovědětVymazat
  4. Hoci ja krabičku nemám, u mňa je to šuflík. :-)

    OdpovědětVymazat