neděle 7. února 2010

Nekonečný příběh tisíce křížků


V červnu roku 2008 jsem se rozhodla pro vyšití své první Haed (možná si na počátek Baleriny vzpomene Lenočka :o)).. vybrala jsem si předlohu Butterfly Ballerina Blue .. sice až teď si uvědomuji, že zvolení látky panamky k vyšití nebylo zrovna nejvhodnější, ale přesto pokračuji ve vyšívání .. Mulinky jsem použila zn. DMC, celkem je 50 odstínů, rozměry výšivky 350 x 448 křížků .. jinak je to jednoduchá výšivka, bez obšívání, francouzských uzlíků a jiných specialit, jen křížek vedle křížku .. přesto mě po nějaké době vždy omrzí, zvláště při vyšívání pozadí, kdy to je mix několika světlounkých odstínů .. jednou vyšívám v ruce, chvíli jsem vyšívala na rámu obouruč, a po hodně dlouhé přestávce jsem se vrátila k vyšívání v ruce ... Zatím mám hotovou pouze první řadu ..měla bych se stydět .. manžel si ze mě dělá srandu, že to mám na pětiletku .. no kéž bych to stihla dříve..

první řada předlohy

..a že neuhádnete, kolik je křížků v té první hotové řadě?

7 komentářů:

  1. To teda vyzerá na riadny projekt, ani si netrúfam vypočítať koľko krížikov ešte treba vyšiť! A prihováram sa za nás sviatočné vyšívačky, ktorým názov predlohy nehovorí nič o zverejnenie obrázku ako má celý vyzerať. A že to dlho trvá? Veď to robíš pre svoju radosť, tak nech trvá čo najdlhšie:D Inak pekný blog s milými príspevkami, pripájam sa k pravidelným čitateľom.

    OdpovědětVymazat
  2. Hoci sa pamatam, ze niekto zacal vysivat balerinu, zabudla som kto to bol ;) a nepamatam sa poriadne na obrazok, takze sa pridam k Iris s prosbou o vlozenie original obrazka :)

    Viem, co mas na mysli, ze je to na nervy ...moj jednorozec bol ovela mensi a to pozadie mi poriadne liezlo krkom ;) ...ale uz sa ti tam krasne zacina crtat motyl a crievicky (ak hadam spravne). A co mas na mysli, ze nie si spokojna s panamkou? Myslis tym, ze je to velmi drobne a preto sa to zle vysiva? ...Ja mam v plane tiez jedno HAED, a chcem to vysivat na 18ct aide, co je velke asi ako panamka ...viem, ze to bude trocha narocne, ale chcem aby ten obraz bol trocha mensi.

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata, tak jsem pohledala mezi staršími fotkami a už jsem to napravila ..

    Leni, já také vzpomínám na tvého jednorožce.. a k té látce, právě že se mi zdá, že výsledná velikost je mnohem větší než kdybych použila nějakou drobnější aidu .. no teď už je to jedno.. přijde mi akorát, že to bude zbytečně velký + teda i velká spotřeba mulinek.. A jaké Haed plánuješ?

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, takze panamka je vacsia ako aida 18, tak teraz uz rozumiem, mas pravdu, mohlo to byt mensie s mensou spotrebou. Uz mas pekny kus za sebou, podla mna sa ti bude lepsie vysivat ked zacnej vysivat suknicku ...to uz sa ti bude pekne crtat tak sa ti do toho aj bude viac chciet.

    Ja mam v plane Trellis Kitty, je to macicka v kvetinaci.

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, mohlo to být menší .. :o)

    to pozadí je opravdu děsný, jen takový mix odstínů, už několikrát jsem to párala .. až budu dělat sukni nebo ty motýlky tak to bude lepší .. jsem se teď zařekla, že se baleríně budu víc věnovat, alespoň nějaký den v týdnu, aby to trochu přibývalo (nevím, jestli by mě to těch třeba 5 let bavilo :o))

    Jůů kočička .. bude roztomiloučká .. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujem za obrázok! Tá predloha je naozaj úžasná... Tak nech ti to ide pekne od ruky!

    OdpovědětVymazat
  7. Mno... do jedného takového příběhu tisíců křížků jsem se pustil taky. Mám to něco okolo 25, ale o dost jednodušší na střídání barev =D https://goo.gl/jupRU1 ... Jsem zvědav, jak se s tím popereš!

    OdpovědětVymazat