pátek 12. února 2010

Čaj na chřipku


..vzhledem k tomu, že nám stále panuje zimní, chladné, nevlídné počasí určitě se bude hodit vyšívaný receptík na čaj .. :o)


Aida 14ct natural

DMC 3346, 3821, 433, 400, 561, 435, 740, 3761, 307, white

7 komentářů:

  1. Skvely napad vysit si takyto recept :)

    OdpovědětVymazat
  2. Katie, to je moc hezký.Bylinky jsou k rozeznání i bez složení čaje...krásné křížkování mokopa

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to hezky a je to opravdu dobrý nápad :)
    Obrázek půjde do rámečku?

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, díky .. ano půjde do rámečku .. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to krásné, přiznám se, že mám doma tu samou předlohu a dokonce jsem to začala též vyšívat, ale skončila jsem dost brzo, bylo to na mě moc počítání. Obdivuji Tě, je to opravdu krásné. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí a v rámečku mu to bude slušet. Hezké dny přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Katko máte to tady pěkné chtěla jsem se zeptat a poprosit zda byste mi nemohla poslat předlohu na ten Čaj na chřipku velice se mi líbí a byla bych vám vděčná děkuji Hana Železná.je mi 30 let jsem vdaná mám 7letého synáčka a mým největším koníčkem je po mém synkovi a manžílkovi křížkové vyšívání.Pokud můžete tak mi napište na zeleznahanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat