sobota 27. února 2010

Mulinky

..již delší dobu jsem sháněla ručně barvené mulinky .. v galantériích nic nemají, nakonec jsem je sehnala s pomocí Radji až z Francie .. Radji ještě jednou Tobě i mamince díky za spolupráci :o)))
něco málo o těchto mulinkách: jsou od zn.Anchor, dají se koupit buď jako klasická mulinka se šesti vlákny nebo mulinka na hardanger v různých sílách.. vyrábí se 12 různých odstínů (tudíž je velmi těžké si vybrat, každá mulinka je krásná, barevná) ..úplně nejlepší kombinací je ta druhá zleva -tato příze obsahuje všechny barvy- od žluté, přes červenou, fialovou až do černé .. výšivky jsou pak velice efektní, zajímavé ..
moje vybrané odstíny:
1315 orange vouge
1375 bordeaux violet- orange
1335 parme-vert - ciel
1355 vert

8 komentářů:

  1. Hermosos hilos!!!! me encanta bordar con ellos...
    ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ááá tady má někdo radost až na půůůdu :-) tak je to správné a tak to má být!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Katie, mulinky jsou krásné!!! Těším se, až s nimi budeš vyšívat.
    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Tiše závidím...bude to určitě veliká krása, až z nich bude výšivka.Hlavně z té druhé zleva, hraje všema barvama duhy.krásnou noc mokopa

    OdpovědětVymazat
  5. jj, holky ta druhá zleva je fakt nej, nej .. z té žluto-oranžovo-růžové už mám malou výšivku, ale tu ukážu až zas příště :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za výstižné popsání a představení těchto mulinek

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné barvičky, už jsem moc zvědavá na výšivky z nich ;)

    OdpovědětVymazat