úterý 5. ledna 2010

První výšivka v roce 2010

První výšivka v roce 2010 - zvolila jsem si jednu z mých oblíbených sad Dimensions, a to
Herb Trio Sada se vyšívá opravdu dobře, akorát mi nevyhovovala ta tenká, jemná jehla.. jinak v sadě opět najdete látku 14ct light green Aida, potřebné množství mulinek, jehlu a návod .. v předloze je krom klasických křížků použitý i zadní steh- backstitch, Lazy Daisy - lístky a French Knot- francouzské uzlíkyJiž dříve jsem vyšila i další sadu Dimensions .. Pears with Orchid ..
..látka je Aida 14ct beige, opět jsou použité klasické křížky, v pozadí jednou nitkou vyšité půlkřížky a obšívání, je zde použitá i dekorace- zlatá včelka, celý obrázek je orámován stehem couching První vyšitou sadou od značky Dimensions byl obrázek Butterfly and Blossoms
.. sada se vyšívá opravdu dobře, krom látky Aida 14ct blue, sada obsahuje kvalitní mulinky Dimensions, jehlu a jednoduchý návod.. použité jsou klasické křížky, obšití jednou nitkou zadním stehem a půlkřížky, které utváří dojem jemného pozadí



5 komentářů:

  1. umrem!!! to je naaaaadhera...aj ja chceeeeem :) mas zlate rucicky, ozaj...!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky .. :o) .. vyšívání křížkem zvládne každý, není to složité ..

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne obrazky Kati!!! ...Dimensions patri k mojim oblubenym dizajnerom :)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, i já jsem si oblíbila sady Dimensions... vyšívají se báječně. :o) K.

    OdpovědětVymazat
  5. Internetovy obchod vse pro vysivani - vysivaci sady Zolotoje Runo, Riolis, Fujico, RTO, Panna, Rogoblen, Luka-s, Alisa - http://vyshivka.cz

    OdpovědětVymazat