čtvrtek 7. ledna 2010

Heaven and Earth Design - Bee Keeper

Samostatnou kapitolou ve vyšívání je jistě Heaven and Earth Desings - předlohy HAED patří k vrcholům v oblasti vyšívání .. Z kolekce jsem si vybrala sadu Bee Keeper

designed by: Michele Sayetta
velikost : 350 x 513 křížků
látka : Lugana 25 ct, popř. Aida 18ct
příze: mulinky DMC + kreinik
Budu ji vyšívat na doporučenou látku Lugana 25ct (alternativně se sada nabízí i v kombinaci s látkou Aida 18), vyšívá se přes jednu nitku.. mulinky jsou zn.DMC - celkem 22 odstínů, používá se buď 1 nebo 2 nitky.. mulinky mám již přemotané na namotávátkách, důkladně popsané číslem mulinky a opatřené příslušným znakem v předlozeTato sada obsahuje i přízi Kreinik DMC 032





4 komentáře:

  1. Wow... tak tento obrazok je vazne nadherny ...uz sa tesim na pokracovanie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta víla je vážně úžasná, až se mi zastavil dech :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, obrázek je nádherný :o), ale jsem zvědavá, jak mi půjde vyšívat, přeci jen jsem zvyklá na aidu a Lugana má jinou strukturu .. uvidíme ..:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem si jistá že se s tím popereš :-) jsi zručná vyšívačka

    OdpovědětVymazat