čtvrtek 10. ledna 2013

tak nevím, jeslti to tu mám zabalit ..

Hezký večer..

tak tedy nevím, co dělám špatně... poslední příspěvek v loňském roce šel udělat v naprostém pořádku, obrázek jsem vkládala přímo z PC.. minulý článek mě už ale zlobil, fotky ne a ne nahrát, nakonec jsem vložila jen odkazy jinam.. pak jsem ale pročetla několik blogů, kde se toto téma právě řeší / řešilo.. ač mám fotky nahrané v Picassu, roztříděné v albu a zadám je sem do příspěvku, tak mi to píše, že ta fotka neexistuje :o(((((( též jsem četla, že může být plná schránka, ale to už vůbec netuším, kde se dá zkontrolovat nebo jak případně fotky vymazat.. POradíte prosím???? pokud ano, tak nějak dopodrobna, pro technický antitalent ..  jinak by mě teda asi nebyvilo, dávat místo fotek odkazy někam a musela bych se podívat po jiném serveru..což se mi samozřejmě nechce..

Všem moc díky za rady a krásný večer. Katka

10 komentářů:

  1. Káťo, já nahrávám fotky přímo z PC, nevím jak to děláš ty. zkus mne to rozepsat, přítel je Ajťák, že bych se ho zítra zeptala :o) Ale nebal to tu, to zvládneme :) Pa

    OdpovědětVymazat
  2. Katko na Picasa pod albama ti to ukazuje aktuální stav - kolik MB fotky zabírají a kolik máš ještě volného místa. Z Picasa nahráváš tak že klikneš na nahrát z webových alb Picasa nebo píšeš URL?
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Kačenko, to by byla škoda, zabalit to tady. Já vkládám fotečky přímo ze svého PC nebo si fotku označím, dám Kopírovat a vložím přímo do psaného textu. Obojí funguje. Ale před rokem jsem také měla problémy. Samo se to napravilo, ale ve starých článcích mi fotečky stále chybí, protože nejsem schopna to všechno obnovit.

    Tak snad Ti někdo pomůže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni to jsem zkoušela taky, kopírovat přímo do textu, ale za dva tři dny ty fotky vždycky zmizly...

      Vymazat
    2. Když fotky jen zkoupíruji tak mi taky mizely a to kvůli tomu, že byly z původních stránek odtraněny, nebpo něco se s nimi dělalo.

      Vymazat
  4. Holky díky.. Moni no jenže mě tam prostě chybí nějaký okno, kde jsem předtím mohla dát procházet a vybrat fotku z pc.. jsem z toho jelen.. zkoušela jsem i kopírování, to taky hlásí problém.. a právě z toho Picassa , dávám nahrát z alb, sice to tam i ukáže název vložený fotky, ale když to chci dokončit,tak to najednou ukáže, že fotka neexistuje.. zkoušela jsem fotky dát z pinterestu přes URL, to mi zas píše, že není oprávnění z té stránky vkládat fotky.. ach joo.. samozřejmě nechci nikde začínat od začátku, doteď se mi blogspot zdál nejlepší.. Katuan zkusím ti napsat :) moc všem děkuji .k.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám presne ten istý problém a som z toho zúfalá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko to mě moc mrzí :o( Katuan se nabídla,že se zaptá přítele ( IT), tak pokud se mu podaří mi pomoct, tak ti písnu, kde je třeba problém. Uvidíme. Pa. Katka

      Vymazat
  6. Kati, žádný konec, pevné nervíky:-))
    Já to sem taky dávám přímo ze složky v PC...Držím pěstičky..

    OdpovědětVymazat
  7. Kato zdravim, a doufam, ze problem brzy vyresis!

    OdpovědětVymazat