úterý 8. ledna 2013

Doodlím, důdlíš, doodlíme....

Hezký večer..
nebojte, nezbláznila jsem se :o)) to mě jen bacily upoutaly do postele a když si tam nemůžu vzít šicí stroj a ani BigShot( i když třeba s tím by to šlo, ale nechci mít papír všude), tak jsem se vrhla na kreslení a to konkrétně doodling ..
   
Jak jsem k tomu přišla? Kamarádka Markétka si koupila na podzim scrapový kurz v Liberci, kde mimochodem bylo v programu ztvárnění Art journalu kreslením..chii, Markét psala, že je z toho špatná, neboť neumí kreslit .. no ale nakonec se ukázalo,že ono to kreslení je úplně jednoduchý  a krásný..jedná se spíš o tzv. čmárání třeba při telefonování apod.. pro začátek postačí klasický čtverečkovaný papír a obyčejná tužka popř. tenký černý gelový fix a pak už se nechte unášet fantazií .. meze se nekladou.. pokud i přesto byste se nemohli odpíchnout, můžete si třeba do růžku natisknout nějaké hezké razítko a pak ho dál rozvinout.. když jsem pak viděla Markétky kreslení, byla jsme úplně unešená, jak to měla nádherný, celkově sladěný i barevně .. tak jsem hned pohledala na netu, inspirace je opravdu hoooooodně .. a pro ty náročnější doporučuji "Vyšší dívčí - Zetangle" to už jsou samotné nádherné, propracované ornamenty :o))))

A tady moje druhá práce- freebook od Archain ( viz. Fler) má na obálce kreslící karton, takže přímo vyzývá k pokreslení, jakoukoli technikou..já to pojala jako zápisník k Fleru a rovnou v jarních podání :o))

chii.. áá zádrhel.. fotku nelze nijak nahrát.. tak tedy alespoň odkaz jinam http://pinterest.com/pin/395964992207537734/

 a i když jsme se zařekla, že kartičky ATC sbírat nebudu, tak už jsem vytvořila seznamovací, s vánočním receptem - ty jsou užitečné a neodolala jsem ani těm jarním doodlingovým.. moje jsou zde http://pinterest.com/pin/395964992207537738/

omlouvám se, že je to takto bez fotek, ale jen s odkazy..snad to půjde příště opravit ...
hezký večer všem. Katka

5 komentářů:

  1. Krásné, krásné :) Jak jsi spokojená s promarkery? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odkazy taky dobrý, jdu kouknout:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko jsem s nima spokojená,jen bych potřebovala více odstínů :) pa. Ajko kochej se, chtěla jsem ještě napsat, že tohle baví i třeba děti, které rády malují :) k.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Káťo, super článek, moc se mi to líbí a díky za inspiraci! A mohu se zeptat, kde se dají koupit ty "fixy" na vybarvování, či co to je? A jakou základovkou (černá) nejlépe pracovat?
    I zápisník je luxusní!!! Smekám! monikaht

    OdpovědětVymazat