pátek 14. ledna 2011

Vybíráme kočár :o)))

jj, říkáme si, času dost.. ale ono je v dnešní době velký výběr, takže začínáme vybírat už teď a už víme, že to nebude jednoduché :o( ..naše požadavky - hlavně, aby měl velkou hlubokou korbičku, aby nám dlouho vydržel, velký nafukovací kola ( do terénu), nelíbí se nám ty otočný přední kolečka, který sice jdou zaaretovat, ale stejně prý na ně je hodně reklamací (vyšlochtají se), kterou neuznávají :o(
Začínali jsme tedy u Bebécar, Roan Marita 




 ale při osobní návštěvě obchodu s kočárkama nás uchvátila "limuzína" :o)  Teutonia Elegance
ale také Inglesina Classica



hmmm .. tak si vyberte :o)))

5 komentářů:

  1. Jojo, velký kola můžu jen doporučit - projela jsem všechno ;) a litovala maminy s pidi-kolečkama bojujícíma v břečce u přechodů. A nedávno jsem po blátě, cestou necestou vezla ze zahrádky těžkej truhlík a kočár vydržel :)Držím palce, ať dobře vyberete.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Katie,

    teda, máš krásný vkus, takové kočárky se mi také líbí. Jak píšeš, hlavně hodně velká korbička. My měli malou a Viky byl dost velký, tak za necelé 4 měs. už se tam nevešel. Líbí se mi ty staré typy kočárků, je to taková zvláštní nostalgie. Až miminko odroste a budete si kupovat golfky, tak hlavně se velkými kolečky.

    Já osobně doporučuji si zajít do obchodu a nekupovat přes eshop, on ne každý kočárek vypadá dobře jako je na fotce. Hlavně si ho i osaháte.

    Přeji pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Katie,
    já při výběru kočárku loni uvažovala stejně jako ty.
    U nás vyhrál Roan Marita, ale dnes říkám, ALE ...
    Hluboká korbička je super, velká prostorná a je polohovací, kočárek celkově je houpací a má nafukovací kolečka. Kdyby Anička nebyla taková čipera jak je, tak do jara by určitě v hlubokém vydržela. Ale ona se rozhodla v 9 měsících chodit, takže jsem teď musela přehodit na sporťák a tady je to velké ALE. Sporťák není dělaný na zimu, mám problém s fusakem. Je fakt, že jsem nepátrala, ale to je jedno, protože bych narazila na to jak protáhnout fusakem popruhy. Jsou dělaný tak, že nejdou rozdělat ... teda ještě jsem na to nepřišla. A tak jak je korbička krásně prostorná, tak sporťáček je maličky, Aňulka mi tam připadá taková zmáčknutá. Ale tu zimunějak přebudem a na jaře už to bude dobrý, protože to bude jen na rychlou přepravu, Aňula už bude utíkat :))

    To jen takový můj postřeh a vlastní zkušenost ... snad jsem trochu pomohla.

    A taky doporučuji prohlédnou v obchodě na živo. Já se tenkrát zaměřovala jen na hluboký kočár a sporťák jsem, bohužel neřešila.

    Měj se krásně
    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, díky za postřehy.. Kočárky jsme byli již s manželem okouknout osobně.. A nemůžu si pomoct, ale u mě nakonec vyhrála Inglesina Classic, má velký kolečka, velkou korbičku, kam se vejdeme i se zimním fusakem, a navíc je krásně lehká, snadno ovladatelná v porovnání s ostatníma kočárkama. A sporťák k ní kupovat nebudeme, ten koupíme až pak od jiné značky, na té Inglesině se nám to vzhledově nelíbí.

    Dííky a přeji krásný víkend.
    Katie

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Katie, pokud mohu za nás Bebécar! Měla jsem s ním velké a jenom pozitivní zkušenosti a to u obou našich holčiček. Pak jsme kupova golfáče Chicco a také super, používáme na malou dodnes. Zjišťuj ceny, zajdi do obchodu, osahej a uvidíš, na netu pak můžeš objednat ten který ti na vlastní oči bude připadat ten nej :o)
    Tak dobrou ruku při výběru, není to lehké, znám to dobře :o))
    Moc zdravím a přeji hlavně zdravíčko, Martina

    OdpovědětVymazat