sobota 22. ledna 2011

Vánoční dárky v akci aneb Půlhodinová deka

Jak již víte, manžel mě velice podporuje v mém tvoření. Tudíž jsem od něho k Váncům krom jiného dostala i pracovní podložku a dvě různě velká řezací kolečka na látku. Samozřejmě mi to nedalo a hned jsem je vyzkoušela na kusech staré látky. Ale aby řezátka moc nezahálela, vrhla jsem se s Bellet  na půlhodinovou deku.  Takže teď řežu a řežu potřebný počet proužků látky na bloky deky. Deka bude v jarním duchu- tedy v zelinkavé barvě.


a u té zelené jsem ještě zůstala a spíchla si vyšívaný polštářek k šicímu stroji, teď už špendlíky hledat nebudu :o)

4 komentáře:

  1. Ahoj Kacko, na deku jsem moc zvedava, rada bych se do patchworku take pustila ale zatim jen okukuji tvoreni druhych. Jehelnicek je nadherny!!Prijemny zbytek nedele, Monika......

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, díky..no osobně jsem na deku taky zvědavá...hlavně to sešívání musí být přesný, aby to lícovalo a to je něco na mě :o))
    Hezký den. Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to na krásnou deku. Tak ať se daří.
    Zdravím a přeji krásný týden.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, pěkný výběr látek na deku. Pracovna se povedla!!!! Měj se pěkně a mnoho dalšího tvoření. Pa Danuš

    OdpovědětVymazat