sobota 22. května 2010

Rozpracovaný Klimt




..pomalounku, ale jistě se mi rýsuje Klimt .. :o))

7 komentářů:

  1. To si sa pustila do tvrdého orieška, ale bude to veľmi pekné!!!
    A Tilda je tiež skvelá, máš na ňu aj nejaký nákres alebo to len tak sama od seba?
    Pekný slnečný víkend!!

    OdpovědětVymazat
  2. Katie, to bude veledílo! Já jsem jen jednou vyšívala obrázek, kde bylo velké množství odstínů jedné barvy (ještě k tomu béžové) a to byl nadlidský úkol...ale výsledek pak stojí za to! Tak ať jde práce pěkně od ruky...Helča

    OdpovědětVymazat
  3. Duby .. tak Tilda je podle střihu, návrh jsem si ale dělala sama dle fantazie ..v zásobě mám už další dvě .. :o))

    Helenko.. jj , když je ve výšivce mnoho odstínů v jedné barvě, tak se člověk musí hodně soustředit, aby si nevzal špatný odstín.. ale Klimt jde celkem dobře .. :o))

    všem přeji krásný pohodový víkend. K

    OdpovědětVymazat
  4. Bola by to veľká bezočivosť keby som ťa popropsila o strih?? Ja viem,že by sa to nemalo, mala by som to zvládnuť sama, no priznám som tak trochu pohodlná....:o(
    Ak si strih strážiš pre seba a nechceš ho dať z ruky ja sa nenahnevám,to určite nie!!!! No človek skúša....

    OdpovědětVymazat
  5. Kati, malými krůčky dojdeš cíle, to bude nádhera.
    Příjemný večer.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Katko,Klimta miluji,zvlast tenhle obraz je muj oblibeny.Vypada to uzasne uz ted ale musi to byt silena piplacka!
    Tilda nema chybu,je kouzelna.Mam objednany Tilda casopis a nemuzu se dockat az prijde a ja se budu moc do nejake Tildi slencny take pustit :))...Monika

    OdpovědětVymazat