neděle 16. května 2010

Neflákám se ..

..tak jsem se opravdu neflákala .. v sobotu jsem si užívala srazík super ženských, pár týdnů před tím jsem tedy tvořila dárečky .. a taky šila Hajánka pro synovce ..

9 komentářů:

  1. Katie to je tak zlaté!!Taký darček by aj mňa potešil. Ten Hajánek je milý.
    Pekný zvyšok víkendu ti prajem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy Katko, to je hromada srdcí! Jsou překrásná a Hajánek taky. Jste pilná holka!
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji a také přeji krásný zbytek víkendu . K.

    OdpovědětVymazat
  4. Katie, tak levandulové srdíčko od Tebe už provoňuje náš obýváček, ještě jednou moc děkuju :-) Magda

    OdpovědětVymazat
  5. paaani, to je ale darcekov! krasne vsetko, od srdiecok az po darceky a hajanka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Katie,
    jéééé tolik krásných srdíček, smekám před Tebou, tolik výšivek na nich!!! A hájenek je moc krásný, jsi šikulka, krásně šiješ.

    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji ..Šári Hajánek je má prvotina :o)) hezký den.. u nás opět bohužel deštivý ..K.

    OdpovědětVymazat
  8. A já mám! Mám krásné voňavé fialové srdíčko! A mám obrovskou radost, protože to bylo milé překvapeníčko. Káčenkooó děkujůůůů! evice

    P.S. hajánek v proužkované košilce je úžasný a nejen mně vyloudí úsměv na tváři. Určitě se synovečkovi bude líbit :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Evičko .. posílám Ti pusinku..jj Hajánek sklidil úspěch, spinkají spolu v postýlce :o)))

    Katie

    OdpovědětVymazat