neděle 5. srpna 2012

Tvoření..jak to nazvat..mišmaš .. :o)

Hezký den,
mooc Vám děkuji za krásné komentáříky k materiálovému obchůdku. Vzhledem k tomu, že bych asi nebyla schopna uspokojit úplně všechny nakupující, do své "party" jsem přibrala velikou pomocnici, suprovou ženskou Markétku :o)) Markét tímto mooc děkuji za spolupráci.. tudíž se nabídka výseků rozšířila o mnoho dalších krásných kousků.. malá ochutnávka :o)



víc Vám neukážu, přijďte se kouknout na Fler ..:o)))) já mezitím tvořila další přáníčka..





a neunikla jsem ani dalšímu swapu..tentokrát PODKAFÍČKOVÉMU .. u mě tedy spíš čajovému :o))
já ušila takové větší, opravdu čajáky, v kombinaci vínové bavlny s jablíčkovou .. "omluvte kvalitu fotky, bylo to foceno zase večer"

 ..potěšilo mě, že dotyčná má ráda čaj, který si dělá do velkých hrnků.. takže jsem to trefila naprosto přesně .. a já dostala od své swappartnerky úúžasnéééé čajáčky .. fakt precizní práce  ..podívejte :o)

 a jedny takové zkušební a lá Tilda :o)


a co třešnička na dortu? chii.. kdo si myslel, že nevyšívám, tak je vedle jak ta jedle.. ale to zas až příště..zároveň i s fotkama naší 13-ti měsíční treperendy Terezušky..jjo,jo..hrozně to letí :o) zanedlouho se mnou začne tvořit :o))
Hezké slunečné dny. Katka

6 komentářů:

  1. Jůůů to je krásy-jdu juknout:-)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, nějak dlouho jsem tu nebyla a teď koukám kolik krásy tu přibylo ......

    OdpovědětVymazat
  3. Kati, ty podšálkovníky jsou úžasné..a ty výřezy super!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Kačenko nádhera!
    Dnes jsem dostala srdíčka od tebe (byli jsme ne dovolené) Moc i děkuji je to nááádhera,udělala jsi mi velikou radost ♥
    http://renata-mojesiti.blogspot.cz/2012/09/od-srdce.html

    OdpovědětVymazat