sobota 21. ledna 2012

a zas pro změnu háček v akci




6 komentářů:

  1. To se Ti to háčkuje, když máš takovou modelku, která to pak nosí.....:-D Já jsem letos udělala prckovi zimní čepici, mořila jsem se s ní několik dní a když jsem mu ji vyzkoušela, řekl mi, až ji dám dolů, že vypadá jako blbec....a to mu nejsou tři roky a už má názor na módu....:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Katie,
    malá je naprosto sladká :-).
    Moc jí to sluší.Můžu tě poprosit o návod na botičky? Pošli mi ho ,prosím,na mailík.Díky moc.
    Krásnou neděli.
    P.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Katie!
    Terezka je v každom príspevku vždy kajšia babuľka!!Už teraz je malá parádnica a veľmi jej to pristane!
    A ďakujem ti za pekné ocenenie!! Moc si toho vážim!
    Pekný večer! Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. To je milé a krásné háčkovací tvoření! krása

    OdpovědětVymazat
  5. Ta tvoja princeznicka je rozkosna modelka :)

    OdpovědětVymazat