úterý 19. dubna 2011

Mademoiselle Paris - nebo spíš Anglie, Skotsko :o)

jak jste si již asi všimly, oblíbila jsem si šití s Bellet a časopisem Marinou.. I když jsem si myslela, že vážně ty krásky nikdy v životě neušiju, tak teď se mi povedla cestovní taška Mademoiselle paris - i když já ji nemám v luxusním provedení, spíš v anglicko-skotském stylu :o)) ale velikostí je stejná .. 

výběr látek - hlavní designovou látkou je červený kostkovaný flanel, doplňkovou látkou je tmavě modrý jemný manžestr, dovnitř jsem použila českou červenou bavlnu s drobným kvítkem + jednobarevnou červenou na kapsičky .. popruhy jsou černé polypropylenové zahalené do látky, a aby držela tvar, tak je vyztužená ronopastem

taška je tak velká, že se nám do ní vejde i ta naše Terezka, kterou si za několik neděl přivezeme z porodnice :o)






3 komentáře:

  1. Tašku som obdivovala už na galerii, mám rada klasiku. A chválim úžasný, prekrásny kočiar - rarita medzi dnešnými modernými, ktoré slúžie skôr maminám ako imidžovky miesto toho, aby slúžili deťom.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Katko,

    Tvá taška je úžasná, líbí se mi výběr látek alá Skotsko. Mě by s osobně také líbila, ale nejsem si jistá, že bych jí vzládla..

    Jinak mě Tvůj kočárek dostal, je nádherný a kdybych měla druhé dítě, tak bych o takovém přemýšlela.

    Krásný den a odpočívej. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, díky..jj, s kočárkem máš pravdu..já si zkoušela jezdit hned s několika typy a holt nic pro mě.. všechny sice byly krásné, ale s jedním se špatně manipulovalo, druhý byl moc těžký, třetí zas něco.. jse ráda, že jsem nakonec vybrali klasiku

    Evi díky, tašky se vůbec neboj..já taky nejdřív váhala, ale fakt to šlo samo :o)

    Hezký slunečný den. K.

    OdpovědětVymazat