sobota 19. března 2011

Moje první kabelka- Meghan

... vzhledem k tomu, že zas až tak neumím šít, tak jsem dlouho přemýšlela nad kabelkou Meghan od Bellet http://www.galeriemarina.cz/ ... ale díky názornému, pěkně zpracovanému postupu jsem kabelku úspěšně ušila.. dokonce má zapínání na zip, což znamenalo i poprvé použít zipovou patku, která byla ve výbavě šicího stroje, ale dosud ležela ladem v šuplíku :o)) už jen pořádně vyžehlit a je hotovo :o))



12 komentářů:

  1. Katko, je báječná! Moc se mi líbí, musím se do toho taky pustit.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Katka...klobuk dole...uzasne siticko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kati, je krásna, vydarila sa, snáď raz takú aj ja zvládnem.
    Srdečne zdraví,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  4. Kati, ta je krasna!! A ze vraj nevies az tak dobre sit ... hmmm, ja by som povedala, ze si so sijacim strojom velmi dobre rozumnies :)

    OdpovědětVymazat
  5. Katko taška je nádherná, chválím výběr látky. Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekne zladené látky... A vôbec nevyzerá na prvotinu. Ja som už pár zipsom našívala a vždy sa pri tom natrápim :O) Klobúk dolu pred tvojou prácičkou. Nech sa ti taška dobre nosí :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Katko,

    teda, tak ta se Ti moc povedla. Je úžasná a jarní barvičky. Já jsem ještě neměla tu odvahu pustit se do nějaké kabelky od Mariny..

    Přeji krásný první jarní den. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. OPRAVDU NÁDHERNÁ.
    POSÍLÁM VELKOU POCHVALU.
    HEZKÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Katie,

    Meghan se ti teda fáááákt povedla. Je krásná. Úplně jsi mě navnadila, že bych se do ní pustila i já. Jsem v šití začátečník.

    Krásný den
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  10. Káti, moc se ti povedla;-). Já se na ni chystám už od doby, co na ní měla belletka ještě na fleru kurzík, návod mám, střih mám, materiál by taky byl, ale nějak chybí čas, odvaha a odhodlání se do toho pustit...ale snad se taky jednou dočkám:-). Tobě gratuluju k úspěšnému dílku, fakt je moc pěkná, budeš honit parádu;-). A chválím výběr látky, vypadá fakt moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  11. Teda Káti!! Nááááádherná!!!!!Já tiše žasnu a závidím :-) -šikovné ručičky....

    OdpovědětVymazat