sobota 26. února 2011

Kabelka a pouzdro

dodělávám rozdělané věcičky.. kabelka je ušitá z pruhované bavlny, přední strana je doplněná křížkovou výšivkou, kterou zdobí metalické korálky :o)) má magnetické zapínání a uvnotř jednu kapsičku olemovanou kytkami.. a pak jsem ještě v rychlosti ušila pouzdro :o)) dle Mariny design by Bellet





5 komentářů:

  1. Velmi pekna kabelka a ta jemna vysivka na nej vyzera nadherne! Pekne si to skombinovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kačko kabelka je moc hezká, líbí se mi jak krásně jsi na ni použila výšivku. Na pouzderka se taky chystám, už mám vymyšlených milion věcí na co je potřebuju :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Katka,
    kabelka, aj púzdro sú perfektné, super ladí aj výber látky a páči sa mi kombinácia výšivky s kabelkou. Proste originál!
    Prajem ešte pekný večer,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, Aďko mooc díky..:o))
    Luci díky.. jj, taky to mám tak :o))

    hezký zbytek víkendu.K.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné.
    Kabelku a výšivka na něj jsou moc krásné.
    Pozdravy z polštiny :)
    http://magnolia-craft.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat