středa 28. července 2010

Spolupráce s Klokočůvkem

Na jednom diskuzním fóru jsem se seznámila s úžasnou paní jménem Kejt, která pochází z malebné vesničky Klokočůvku :o)) v blízkosti města Odry.. o obci Klokočůvku se v historických pramenech píše již od 2pol. 15st. V roce 2000 měla obec 56 domů, 11 chat a 131 obyvatel. Takže to je nádherné místo k dovolené, relaxaci, uskutečnění výletů apod..


výhled k Odrám

 Káťa mě poprosila o vytvoření výšivek do svého obchůdku, který nedávno otevřela ..račte vstoupit  Obchůdek U kapličky ..v obchůdku najdete spustu nádherné keramiky, různých ručních výrobků.

Jste všichni srdečně zváni a já přeji Kátě, aby obchůdek pěkně "šlapal" :o))))

2 komentáře:

  1. Klokočůvek moc dobře znám a jsem ráda, že se najdou lidé, kteří tam aktivně žijí... už jsem se bála, že tam zůstanou jen samé chalupy pro lufťáky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kati, takový krááásný článeček! Díky! :-)

    OdpovědětVymazat